Zwróć i otrzymaj refundację
Otrzymasz pełen zwrot gotówki, o ile:
- Upłynęło mniej niż 28 dni odkąd otrzymałeś swój towar
- Nie uszkodziłeś go
- Jest w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży, np. metki nadal przyczepione, opakowanie jest nieotwarte, przedmiot nie został poplamiony ani oznakowany.
- Masz dowód zakupu, jak paragon, e-paragon, dowód dostawy, lub e-mail potwierdzający zamówienie.
- Masz kartę, którą zapłaciłeś.
- Twój przedmiot jest załączony w naszej polityce zwrotów. Możesz znaleźć listę przedmiotów, które nie są załączone w naszej polityce w poniższej sekcji 'Rzeczy, które nie są załączone w naszej polityce zwrotów'.
Zapamiętaj, zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia wymiany lub refundacji, jeśli towary są uszkodzone lub nie zostały zwrócone w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży.
Jeśli nie posiadasz dowodu zakupu, nie możemy zaoferować Ci zwrotu gotówki, karty podarunkowej lub wymiany.
Jeśli zapłaciłeś za pomocą karty i masz swój dowód zakupu, ale nie posiadasz karty, którą płaciłeś nie możemy zaoferować Ci zwrotu gotówki, ale możemy zapewnić Ci wymianę lub kartę podarunkową za tę samą sumę.
Aby anulować umowę, musisz nasz powiadomić o podjętej decyzji o anulowaniu wysyłając wiadomość mailową do Działu Obsługi Klienta na info@centrumcery.pl. Możesz także skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem +441202798546
Jeśli wysyłasz nam wiadomość mailową lub napiszesz do nas, koniecznie dołącz szczegóły dotyczące Twojego zamówienia, aby pomóc nam je zidentyfikować. Jeśli wyślesz nam powiadomienie o anulowaniu za pośrednictwem maila lub poczty, wówczas Twoje anulowanie będzie obowiązywać od daty wysłania do nas emaila lub listu pocztą. Na przykład, wyślesz nam powiadomienie na czas, o ile otrzymasz list na ostatnią pocztę ostatniego dnia okresu anulowania lub wyślesz do nas e-mail przed północą tego dnia.
Jeśli anulujesz umowę, my postąpimy następująco:
Zwrócimy Tobie kwotę, którą wydałeś na Towary. Jednak, pamiętaj, że prawo pozwala nam aby zmniejszyć zwrot kosztów, by odzwierciedlić obniżenie wartości towarów, jeśli jest to spowodowane obchodzeniem się z nimi w sposób, który nie byłby dozwolony w sklepie. Sprawdź naszą stronę dotyczącą Zwrotów, aby dowiedzieć się, jakie postępowanie jest dopuszczalne.
Zwrot wszelkich kosztów dostawy opłaconych przez Ciebie, chociaż, jak określa prawo, maksymalnym zwrotem będą koszty dostawy najtańszą oferowaną przez nas metodą dostawy (pod warunkiem, że jest to powszechna i ogólnie akceptowana metoda). Na przykład, jeśli oferujemy dostawę towarów w ciągu 3-5 dni z kosztem jednorazowym kosztem, ale Ty wybrałeś dostawę towarów w ciągu 24 godzin z wyższym kosztem, to zwrócimy Tobie jedynie kwotę, którą mógłbyś zapłacić z tańszą opcją.
Możliwie jak najszybciej dokonaj wszelkich zwrotów, a co najważniejsze we wskazanych poniżej terminach:
-Jeśli otrzymałeś towary, a my nie zaoferowaliśmy odebrania ich od Ciebie: 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwrot towarów od Ciebie lub, jeśli wcześniej, dzień, w którym dostarczyłeś nam dowód, że odesłałeś nam towary.
Aby uzyskać informacje jak zwrócić nam towary, zapoznaj się z niżej określonymi przepisami;
-Jeśli nie otrzymałeś towarów lub otrzymałeś je i my zaoferowaliśmy odebranie ich od Ciebi: 14 dni po poinformowaniu nas o decyzji anulowania umowy.
-Jeśli zwróciłeś do nas towary zgodnie z prawem konsumenckim dotyczącym zwrotu i zwrotu kosztów zgodnie z Regulaminem, ponieważ są one wadliwe lub błędnie opisane, zwrócimy cenę towaru w całości, wraz z obowiązującymi opłatami za dostawę, oraz wszelkie uzasadnione koszty, które poniesiesz w związku ze zwrotem towaru do nas.
Zwrotu dokonamy na Twoją kartę kredytową lub debetową użytą przez Ciebie do płatności, ale jeśli chodzi o zwrot częściowy zastrzegamy sobie prawo do wystawienia Ci czeku. Jeśli karta użyta wcześniej przez Ciebie do płatności wygasła, zadzwoń do nas i podaj nowe szczegóły karty, które będą potrzebne do zwrotu. Jeśli zapłaciłeś za pomocą karty podarunkowej, karty do zwrotów lub e-karty podarunkowej, zwrotu dokonamy na oryginalną kartę – więc zachowaj ją bezpiecznie.
-Jeśli towar został Tobie dostarczony zanim zdecydowałeś się anulować umowę:
1. Musisz zwrócić go nam bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas, że chcesz odstąpić od umowy. Możesz go nam także odesłać lub zwrócić do sklepu. Zapamiętaj, że nie oferujemy usługi wymiany przez pocztę. Zapoznaj się z naszą stroną dotyczącą Zwrotów w zakładce Zwroty przez Pocztę, aby uzyskać nasz adres zwrotny i dowiedzieć się jak zorganizować zwrot;
2. Jeśli towar nie jest wadliwy lub niezgodny z opisem (w tym przypadku, patrz wyżej), będziesz odpowiedzialny za koszty zwrotu towaru do nas. Jeśli towary nie mogą zostać zwrócone pocztą, szacujemy, że jeśli skorzystasz z usług przewoźnika, który dostarczył Ci towary, koszty te nie powinny przekroczyć kwot, którymi obciążyliśmy Cię za dostawę. Jeśli zaoferowaliśmy, że odbierzemy od Ciebie Produkt, obciążymy Cię bezpośrednim kosztem odbioru od naszego zwykłego przewoźnika.
Prawa Ustawowe:
Z tego względu, że jesteś konsumentem, jesteśmy prawnie zobowiązani do dostarczenia towarów zgodnych z niniejszą umową. Jako konsument, masz prawa w odniesieniu do towarów, które są wadliwe lub nie są zgodne z opisem. Te prawa nie są naruszone przez Twoje prawo do zwrotu i refundacji w tym prawa konsumenta zwrotu i refundacji polityki zgodnie z Regulaminem lub cokolwiek innego w niniejszych Warunkach. Porady na temat Twoich praw są dostępne w lokalnym biurze Biurze Praw Obywatelskich lub biurze Standardów Handlowych.
- Upłynęło mniej niż 28 dni odkąd otrzymałeś swój towar
- Nie uszkodziłeś go
- Jest w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży, np. metki nadal przyczepione, opakowanie jest nieotwarte, przedmiot nie został poplamiony ani oznakowany.
- Masz dowód zakupu, jak paragon, e-paragon, dowód dostawy, lub e-mail potwierdzający zamówienie.
- Masz kartę, którą zapłaciłeś.
- Twój przedmiot jest załączony w naszej polityce zwrotów. Możesz znaleźć listę przedmiotów, które nie są załączone w naszej polityce w poniższej sekcji 'Rzeczy, które nie są załączone w naszej polityce zwrotów'.
Zapamiętaj, zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia wymiany lub refundacji, jeśli towary są uszkodzone lub nie zostały zwrócone w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży.
Jeśli nie posiadasz dowodu zakupu, nie możemy zaoferować Ci zwrotu gotówki, karty podarunkowej lub wymiany.
Jeśli zapłaciłeś za pomocą karty i masz swój dowód zakupu, ale nie posiadasz karty, którą płaciłeś nie możemy zaoferować Ci zwrotu gotówki, ale możemy zapewnić Ci wymianę lub kartę podarunkową za tę samą sumę.
Aby anulować umowę, musisz nasz powiadomić o podjętej decyzji o anulowaniu wysyłając wiadomość mailową do Działu Obsługi Klienta na info@centrumcery.pl. Możesz także skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem +441202798546
Jeśli wysyłasz nam wiadomość mailową lub napiszesz do nas, koniecznie dołącz szczegóły dotyczące Twojego zamówienia, aby pomóc nam je zidentyfikować. Jeśli wyślesz nam powiadomienie o anulowaniu za pośrednictwem maila lub poczty, wówczas Twoje anulowanie będzie obowiązywać od daty wysłania do nas emaila lub listu pocztą. Na przykład, wyślesz nam powiadomienie na czas, o ile otrzymasz list na ostatnią pocztę ostatniego dnia okresu anulowania lub wyślesz do nas e-mail przed północą tego dnia.
Jeśli anulujesz umowę, my postąpimy następująco:
Zwrócimy Tobie kwotę, którą wydałeś na Towary. Jednak, pamiętaj, że prawo pozwala nam aby zmniejszyć zwrot kosztów, by odzwierciedlić obniżenie wartości towarów, jeśli jest to spowodowane obchodzeniem się z nimi w sposób, który nie byłby dozwolony w sklepie. Sprawdź naszą stronę dotyczącą Zwrotów, aby dowiedzieć się, jakie postępowanie jest dopuszczalne.
Zwrot wszelkich kosztów dostawy opłaconych przez Ciebie, chociaż, jak określa prawo, maksymalnym zwrotem będą koszty dostawy najtańszą oferowaną przez nas metodą dostawy (pod warunkiem, że jest to powszechna i ogólnie akceptowana metoda). Na przykład, jeśli oferujemy dostawę towarów w ciągu 3-5 dni z kosztem jednorazowym kosztem, ale Ty wybrałeś dostawę towarów w ciągu 24 godzin z wyższym kosztem, to zwrócimy Tobie jedynie kwotę, którą mógłbyś zapłacić z tańszą opcją.
Możliwie jak najszybciej dokonaj wszelkich zwrotów, a co najważniejsze we wskazanych poniżej terminach:
-Jeśli otrzymałeś towary, a my nie zaoferowaliśmy odebrania ich od Ciebie: 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwrot towarów od Ciebie lub, jeśli wcześniej, dzień, w którym dostarczyłeś nam dowód, że odesłałeś nam towary.
Aby uzyskać informacje jak zwrócić nam towary, zapoznaj się z niżej określonymi przepisami;
-Jeśli nie otrzymałeś towarów lub otrzymałeś je i my zaoferowaliśmy odebranie ich od Ciebi: 14 dni po poinformowaniu nas o decyzji anulowania umowy.
-Jeśli zwróciłeś do nas towary zgodnie z prawem konsumenckim dotyczącym zwrotu i zwrotu kosztów zgodnie z Regulaminem, ponieważ są one wadliwe lub błędnie opisane, zwrócimy cenę towaru w całości, wraz z obowiązującymi opłatami za dostawę, oraz wszelkie uzasadnione koszty, które poniesiesz w związku ze zwrotem towaru do nas.
Zwrotu dokonamy na Twoją kartę kredytową lub debetową użytą przez Ciebie do płatności, ale jeśli chodzi o zwrot częściowy zastrzegamy sobie prawo do wystawienia Ci czeku. Jeśli karta użyta wcześniej przez Ciebie do płatności wygasła, zadzwoń do nas i podaj nowe szczegóły karty, które będą potrzebne do zwrotu. Jeśli zapłaciłeś za pomocą karty podarunkowej, karty do zwrotów lub e-karty podarunkowej, zwrotu dokonamy na oryginalną kartę – więc zachowaj ją bezpiecznie.
-Jeśli towar został Tobie dostarczony zanim zdecydowałeś się anulować umowę:
1. Musisz zwrócić go nam bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas, że chcesz odstąpić od umowy. Możesz go nam także odesłać lub zwrócić do sklepu. Zapamiętaj, że nie oferujemy usługi wymiany przez pocztę. Zapoznaj się z naszą stroną dotyczącą Zwrotów w zakładce Zwroty przez Pocztę, aby uzyskać nasz adres zwrotny i dowiedzieć się jak zorganizować zwrot;
2. Jeśli towar nie jest wadliwy lub niezgodny z opisem (w tym przypadku, patrz wyżej), będziesz odpowiedzialny za koszty zwrotu towaru do nas. Jeśli towary nie mogą zostać zwrócone pocztą, szacujemy, że jeśli skorzystasz z usług przewoźnika, który dostarczył Ci towary, koszty te nie powinny przekroczyć kwot, którymi obciążyliśmy Cię za dostawę. Jeśli zaoferowaliśmy, że odbierzemy od Ciebie Produkt, obciążymy Cię bezpośrednim kosztem odbioru od naszego zwykłego przewoźnika.
Prawa Ustawowe:
Z tego względu, że jesteś konsumentem, jesteśmy prawnie zobowiązani do dostarczenia towarów zgodnych z niniejszą umową. Jako konsument, masz prawa w odniesieniu do towarów, które są wadliwe lub nie są zgodne z opisem. Te prawa nie są naruszone przez Twoje prawo do zwrotu i refundacji w tym prawa konsumenta zwrotu i refundacji polityki zgodnie z Regulaminem lub cokolwiek innego w niniejszych Warunkach. Porady na temat Twoich praw są dostępne w lokalnym biurze Biurze Praw Obywatelskich lub biurze Standardów Handlowych.